torsdag 10 november 2011

Öppet hus, pubkväll, tekniska missöden & SÖK TILL STYRELSEN-PEPP!



I tisdags hade KomMedia Öppet hus och vi vill tacka alla er som kom. Hoppas ni fick svar på era frågor och att ni nu är peppade att söka till styrelsen! Grattis också till Maria Grahn som vann tipspromenaden!

I onsdags sågs vi under mer avslappnade former, när det sociala utskottet bjöd på pubkväll på Sivans. Vi hade ett musikquiz (som vanns av John, Johan och Carl) och efteråts sjöngs det Singstar för fulla munnar. Det blev en uppskattad kväll som jag är helt säker på att vi kommer göra om någon gång! Jag, Cassandra och Nora försökte även oss på att vara lite nytänkande och tekniskt nördiga och livesände även en liten del av kvällen. Det blev inte så bra eftersom det var så mörkt och högljutt, men nu har vi i alla fall provat och här kan ni se resultatet. Kanske något KomMedia kommer utveckla och pyssla med i framtiden, vem vet?

Vill återigen påminna er om att måndag är sista dagen för att söka till nya styrelsen. Med andra ord - GLÖM INTE ATT SÖKA! Hörde att ni har mycket att göra i skolan nu, men tro mig - det kommer lugna ner sig och ni kommer snart hitta studietekniker som funkar och som får plugget att kännas betydligt enklare. Jag har aldrig känt att jag tagit mig vatten över huvudet i och med mitt KomMedia-engagemang och det tror jag samtliga styrelsemedlemmar håller med mig om. Sööööök! Det är en erfarenhet för livet!

Maria Roth
Informationsansvarig

Inga kommentarer: