fredag 29 juli 2011

Har du en lägenhet att hyra ut?


Som många av oss vet kan det ibland vara klurigt att hitta boende när man ska börja plugga i Växjö. Vill därför att vi hjälps åt att hitta lägenheter åt våra nya informatörskamrater. Har du en lägenhet du vill hyra ut, känner du någon som vill eller kan du tänka dig att låna ut din soffa för ett par nätter de första dagarna? Kommentera inlägget eller maila mig på info@kommedialnu.se. Är du ny student och har svårt att hitta boende: skicka ett mail så försöker vi i KomMedias styrelse att hjälpa dig.

Maria Roth
Informations- och nollningansvarig

1 kommentar:

Clara sa...

Min lägenhet står ju tom från slutet av sept till jul. Har inte tänkt hyra ut den, men jag kanske ska tänka om. Skulle det vara en sjukt vettig, renlig, härlig, lugn, skötsam människa så kanske jag skulle kunna omvärdera. Ifs skulle jag måsta träffa människan innan :P haha kanske kan arrangera ett möte de första dagarna. En audition ;P
Ne, det här ska funderas över!