onsdag 2 november 2011

10 anledningar att söka till KomMedia's styrelse!

Varför ska man söka till KomMedias styrelse? Jo!
 
1. Det är sjukt kul!
2. Man lär sig nyttiga saker om föreningslivet OCH om campuslivet
3. Man får erfarenhet av att sitta i en styrelse
4. Man har makt att bestämma vad sin förening ska göra och inte göra
5. Man har chans att påverka sin utbildning
6. Det är ett minne för livet
7. Det ser snuskigt bra ut på ditt CV
8. Man säkrar en fantastisk nollning för de nästkommande studenterna
9. Man hjälper till att höja informatörernas röst på skolan
10. Man får ta del av en sammansvetsad och rolig grupp där intressanta möten, styrelsefester och mycket skratt är en del av vardagen

Om inte NI tar över stafettpinnen riskerar KomMedia att gå i graven och det vill vi INTE! Så ta emot det ärofyllda uppdraget att hålla liv i vårt kära KomMedia. Jag lovar, ni kommer inte ångra er!

Vill ni ha fler anledningar!? Tveka inte att höra av er till mig på viceordforande@kommedialnu.se

Puss & Kram!
 
 
 
 
  1.  

1 kommentar:

Clara sa...

Nejmen har ni problem med att hitta folk!? Va störigt det känns, när det är så himlans kul! Jag önskar jag var kvar längre, då hade jag ju lätt hoppat på det! :D ^^